usa

27 april 2016 - Flint, Michigan, Verenigde Staten

Helaas, ons reis door Canada loopt een beetje anders als verwacht.we zouden gisteren naar de volgende campground rijden, maar helaas er was sneeuw gevallen die nacht dus we konden niet meer over Canada rijden, dus we zijn richting Amerika gegaan bij Buffalo zijn we de grens over gegaan, maar wij hadden geen esta aangevraagd. De Camper was geen probleem maar wij moesten ons dus melden bij de douane oké zo gezegt zo gedaan, nou vergeet het maar, ze hebben ons een uur laten zitten en maar kwebbelen met elkaar waren we eindelijk aan de beurt moesten we nog dat formulier invullen, had natuurlijk geen bril bij me, dus maar een beetje gegokt. Wat een chagrijnig kutwijf was dat zeg, ze gooide de paspoorten zo naar ons en we konden gaan. We hebben 10 uur gereden naar Holly in Michigan. We gaan dus over Amerika naar Calgary. We hebben vandaag een rustdag, gelukkig schijnt de zon, dus lekker buiten gezeten.

1. Selma Knulst:
    27 april 2016
    Wat waardeloos zeg. Sneeuw, het is hier niet veel andes. Sneeuw in Drente, hier hagelbuien, maar ja wij werken en zijn niet aan het camperen.
    En je moet idd voor USA een visum hebben maar vervelend dat het dan op die manier gaat. Hopelijk verloopt de reis nu verder voorspoedig met zon en plezier.
  2. Karin van Dam:
    28 april 2016
    Pff wat een toestand allemaal zeg en dat aan het begin van de vakantie hoop dat de rest van de vakantie wat soepeler verloopt groetjes vanuit een koud Den Haag
  3. Marja van de Laar:
    28 april 2016
    Trut douane hier inderdaad ook slecht weer ongelukken gebeurd op de snelweg glad door hagel jammer dat je niet Door Canada kon rijden