Toronto

25 april 2016 - Toronto Pearson International Airport, Canada

gisteren om half 1 zijn we de lucht in gegaan. Half 3 Canadese tijd zijn we geland, koffers en de douane gingen vrij snel alleen de shuttelbus kwam pas anderhalf uur later.

We hebben de koffers in het hotel gezet en zijn nog even Toronto in geweest met een taxi, een taxi is nog vrij prijzig 60 Canadesedolers alleen heen,

1. Karin van Dam:
    25 april 2016
    Oke dus jullie zijn meteen op verkentocht gegaan. Hoe is het weer daar? Wat is een Canadese dollar omgerekend? Veel plezier x
  2. Willeke:
    25 april 2016
    Ja das zeker duur zeg pff die taxi ik dacht dat het hier duur was maar ja je ben heerlijk in Cannada toch wanneer gaan jullie met de kamper op pad heel veel plezier daar en veel foto's plaatsen hihihi kunnen we mee genieten
  3. Sylvia bosson:
    25 april 2016
    Nou ziet er leuk uit op de foto's,eten trouwens ook nou op naar het volgende verslag. Gr en geniet ervan
  4. Sabrina:
    Hi.
    Fijn dat de reis voorspoedig ging. Ben benieuwd naar die enorme camper.
    Ik lees dit op mijn tellie en zie nog geen foto's!
    Is iedereen alweer chill of is Ton nog een gespannen veertje ??
    Laterzzzzzzzz
  5. Els:
    Heel veel plezier in Canada. Lekker genieten!!! xxx
  6. Willy:
    26 april 2016
    Leuk zo'n blog :) Ik hoop dat je overal wifi hebt, zodat we allemaal kunnen genieten van het avontuur. Maak ook wat foto's van de binnenkant van de camper, ben zeer benieuwd naar jullie huis op wielen. Kussss
  7. Marja van de Laar:
    28 april 2016